Dobrý den, vítáme Vás na našem e-shopu.

Jak si vybrat pístový kompresor

Jak si vybrat pístový kompresor?
Který kompresor bude pro vaši dílnu nebo pneuservis nejlepší? Co byste si měli pamatovat při výběru tohoto zařízení pro vaši firmu? V tomto článku vám to řekneme!

Proč kompresor ve vaší dílně? Bez něj by nepracovali ani:

pneumatické klíče,
pneumatické vysavače,
pneumatické ráčny,
brusky, leštičky
stříkací pistole,
tryskací děla,
pneumatické zvedáky.
Údržba pístového kompresoru,
Klienti se vás obvykle ptají na údržbu kompresoru pístů? Tady je několik zkušeností, které s nimi můžete volně sdílet.  Údržba pístového kompresoru je důležitá, protože bez kompresoru by většina zařízení pro údržbu pneumatik nemohla fungovat. To se týká zouvaček pneumatik, pneumatických klíčů, stejně jako spousty dalšího vybavení.

Vzduchový kompresor
Tyto údržbářské práce lze relativně snadno provádět. Je to jen pár kroků, abyste měli plně funkční pístový kompresor, který uživatele nezklame v nečekaném okamžiku. Zde je jen několik postupů.

Výměna oleje

Může být nápad vyměnit olej v kompresoru. Nezapomeňte, že olej máte mít na dílně .

Olej sníží tření
vnitřní díly namažte - chráňte je před poškozením
K výměně lze použít pouze olej z kompresorového pístu (viz uživatelská příručka, kde je uveden odkaz).

Postup výměny oleje je snadný. Ve většině kompresorů to vypadá takto:

Vyjměte kryt ventilace.
Vypusťte starý olej.
Naplňte nádrž novým olejem.
Opět nasaďte kryt ventilace.
Vaši zákazníci by měli dodržovat doporučení výrobce týkající se intervalů výměny oleje. Ve většině kompresorů jsou tyto:
- první výměna: po 100 hodinách používání (maximální interval),

- další výměna: po 300 hodinách používání (maximální interval).

Nezapomeňte, že doporučení se mohou lišit v závislosti na modelu. Neublíží se zkontrolovat doporučení výrobce, zejména doporučení týkající se kvality oleje a měnících se intervalů.

Během výměny oleje může být dobrý vyměnit vložku filtru. Vložka je tam, aby se nečistoty nedostaly do systému.

Pístový kompresorový motor,
Stav pásů

Během předsezonní kontroly se uživatel může také podívat na napětí pásů. Neměl by se ohýbat více než 1 cm.

Další pracovní místa,

Důležité je také udržování čistoty kompresoru. Nezapomeňte vyčistit všechny vnější části motoru a kompresoru. Chlazení mohou ovlivnit částice prachu nebo jiných nečistot.

Dobrým nápadem je také odstranění kondenzátu z filtru a olejového oleje. Uživatelé by to měli dělat každý den, na konci pracovního dne.

Nutností je také kontrola těsnosti šroubů na hlavě čerpadla. Hodnoty naleznete v uživatelské příručce ke kompresoru.